Weer op weg - Reisverslag uit Ede, Nederland van Stefan Nieuwland - WaarBenJij.nu Weer op weg - Reisverslag uit Ede, Nederland van Stefan Nieuwland - WaarBenJij.nu

Weer op weg

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

28 Augustus 2008 | Nederland, Ede

Hallo allemaal!

Nog maar even een berichtje uit Nederland. Zoals de meesten van jullie ondertussen wel weten ga ik komend half jaar stage lopen in Zuid-Afrika. Vandaag vlieg ik er al naar toe. Via mijn nieuwe weblog op www.stefannieuwland.nl kan je mijn progressie volgen.

Wil je weten wat ik daar allemaal buiten de werktijden om beleef? Houd deze site dan in de gaten.

Wil je een kaartje sturen? Dat kan! Mijn adres is:
Burnsstreet 16
COLBYN 0083
Pretoria
Zuid-Afrika

Groetjes,
Stefan


  • 28 Augustus 2008 - 19:23

    Dad:

    Hoi Steef,
    Weer een nieuwe fase en een geweldige kans. Wat een ervaring om als 19-jarige nu ook naar Pretoria te gaan. We zullen je weer missen en je gitaar- en pianospel.
    Veel succes bij je werk.
    Lots of love
    Dad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ede

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 September 2008

waarbenjij.nu? ik ben op www.stefannieuwland.nl!

02 September 2008

Tubecon, het begin

31 Augustus 2008

De eerste afrikaanse dag

28 Augustus 2008

Weer op weg

07 Juli 2008

Buitenlands avontuur voorbij.. what's next?
Stefan

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 11253

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: