Buitenlands avontuur voorbij.. what's next? - Reisverslag uit Ede, Nederland van Stefan Nieuwland - WaarBenJij.nu Buitenlands avontuur voorbij.. what's next? - Reisverslag uit Ede, Nederland van Stefan Nieuwland - WaarBenJij.nu

Buitenlands avontuur voorbij.. what's next?

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

07 Juli 2008 | Nederland, Ede

Hallo allemaal,

Het avontuur zit erop. Boedapest is een herinnering. Maandag 30 juni 2008 landde ik op schiphol en de komende 2 maanden woon ik weer even thuis in Ede. Ede is toch wel heel saai en rustig eigenlijk. En de gebouwen zijn ook lang niet zo mooi als in Boedapest.

Toch is het ook wel leuk om weer thuis te zijn. Gezellig met de familie eten, weer in Apeldoorn een training draaien en het Nederlandse eten is toch ook niet verkeerd. Ook gewoon weer op een fiets stappen als je ergens naar toe wilt in plaats van even snel de tram/metro/bus in.

De eerste week terug is niet helemaal lekker vakantie. Ik ben ondertussen druk in de weer geweest om mijn stage plek te bemachtigen. Ik kan er nu nog niet teveel over kwijt maar het lijkt redelijk zeker te zijn dat ik vanaf september in Zuid-Afrika stage ga lopen!!

In de tussentijd zal ik rustig de trainingen weer proberen op te pakken zodat ik fit op vakantie kan gaan. Ook dit jaar zal ik mezelf weer opladen in het zuiden van Portugal.

Ik wil iedereen bedanken die een bericht heeft geplaatst, aan mij heeft gedacht in gebed of op welke andere manier een positieve invloed heeft gehad op mijn verblijf. Als je ver van huis bent waardeer je die dingen nog meer!

Tot zover voor nu, lekker uitrusten zodat ik straks weer klaar ben voor de volgende reis!

Groetjes uit Ede, Nederland

Stefan

• 07 Juli 2008 - 11:36

Natalie:):

Heey, steef,

Echt fijn idd dat je weer thuis bent!
    Ookal ben je soms wel irri!!:P haha;)

Heel veel succes met het zoeken naar een goeie plek in zuid-afrika:D

Kusjee(L)

• 09 Juli 2008 - 21:38

Lucie Bouma:

welkom thuis Stefan, fijn dat je weer ff in Ede bent. Misschien zien we elkaar (slotavond jeugdzang en muziekavond) in.. Barneveld. Groetjes thuis